Corporate Visual Identity (CVI) / Designmanual
Stram op på den visuelle kommunikation.
Anlægsgartnerfirmaet Grøn Vækst blev etableret i foråret 2011.
Efter blot ét år beskæftigede firmaet over 50 medarbejdere, og i dag er firmaet Danmarks næststørste privatejede anlægsgartnerforma med 145 medarbejdere i sæsonen.
Mezzoforte har været med hele vejen, og i tæt samarbejde med indehaverne løbende udviklet firmaets visuelle identitet.
Som det fremgår af nedenstående er der lagt meget vægt på salgs- og kommunikationsværktøjerne.
Papirlinien
Enkel og stilren.
Printkommunikation
Brochurer, foldere, produktblade og printannoncer.
Tilbuds- og licitationsmateriale
Et sagsspecifikt mappekoncept, hvor der udarbejdes adapteret materiale til hver opgave..
Storformat og outdoor
På udstillinger og messer plancher og roll-ups.
Web
Miljøcertificeringerne betyder meget, og miljøsiderne er en væsentlig del af websitet.
Køretøjer